Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

01. 07. 2020.

Kako ubrzati metabolizam?

Zaboravite na tablete za mršavljenje - postoje prirodni i zdravi načini koji će vam pomoći u boljem sagorevanju masnoća i lakšem kontrolisanju težine

s1
Kako ubrzati metabolizam?

- Trenirajte tri puta nedeljno i pri tome radite na svakoj mišićnoj grupi tela
- Kofein može da popravi oksidaciju masnog tkiva
- Dobro je da voda koju pijete bude hladnija, jer telo troši dodatne kalorije na zagrevanje unete tečnosti
- Nedovoljan unos tečnosti usporava sagorevanje masti

Brzi metabolizam je ključan za sagorevanje masnoća i kontrolisanje telesne težine. I dok neki za njegovo ubrzanje koriste tablete za mršavljenje, uvek je bolje iskoristiti prirodne načine koji nemaju nikakve nuspojave.

Da li želite da uz pomoć zdravstveno sigurnih i prirodnih metoda ubrzate metabolizam? Uradite sledeće:

Nabacite mišiće

Američko veće za fizičku kulturu, u svrhu kontrolisanja telesne težine preporučuje trening s tegovima. Na svoje mišiće gledajte kao na motor u telu. Što je motor veći i jači to će sagorevati više energije. Mišići su, za razliku od masnoća, aktivno tkivo koje podiže metabolizam i samim svojim prisustvom.

s2
Kako ubrzati metabolizam?

Uvođenje podizanja tegova u svoj trening sigurna je metoda za ubrzavanje metabolizma. Trenirajte tri puta nedeljno i pri tome radite na svakoj mišićnoj grupi tela. Koristite jednostavne vežbe poput dizanja ili potiskivanja tegova nogama na leg-press spravi ili dizanja tegova rukama na shoulder-pressu.

Pijte dosta vode

Nedovoljan unos tečnosti može da uspori metabolizam. Voda je potrebna za niz metaboličkih procesa uključujući probavu, uklanjanje nečistoće i regulaciju temperature. Preporučuje se i više od dve litre na dan. Osim što ćete podići metabolizam, pijenjem vode borićete se i protiv gladi. Dobro je da vam voda koju pijete bude hladnija, jer telo troši dodatne kalorije na zagrevanje unete tečnosti.

Kardiovaskularne vežbe

Vežbe poput hodanja, trčanja i vožnje biciklom delotvoran su način za sagorevanje kalorija i podržavanje brzog metabolizma. Počnite s vežbama manjeg intenziteta poput bržeg hodanja i umereno brze vožnje biciklom. S vremenom pređite na trčanje ili brzu vožnju biciklom.

Kafa

Prirodni sastojak kafe, kofein, ubrzava metabolizam i može da popravi oksidaciju masnog tkiva. Ako popijte šoljicu pre fizičke vežbe možete da podignete koncentraciju, a kofeinski napici će vam pomoći u borbi protiv umora.

Izvor: Blic.rs

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati