Povećaj veličinu slova
Vrati na prvobitnu veličinu slova
Samnji veličinu slova
štampaj
štampaj
Pošalji prijatelju
"OTPOR" JE PRAVI SRPSKI BREND
Predstavljena knjiga "Nenasilna borba u 50 tačaka", prema rečima jednog od autora, udžbenik za "osvajanje demokratije"

Na dan kada je Slobodan Milošević pre deset godina priznao krađu na lokalnim izborima u Srbiji, u prostoru nekadašnjeg Kulturnog centra Beograda predstavljena je knjiga "Nenasilna borba u 50 tačaka". Autori knjige, koji su osnovali "Otpor", su Srđa Popović, Andrej Milivojević i Slobodan Đinović, a predgovor je napisao novinar Dragana Bujošević.
Jedan od tri koautora Srđa Popović kaže za Press da knjiga predstavlja neku vrstu udžbenika za "osvajanje demokratije" u svetu.
- Knjiga je pisana dve godine i ona je prvenstveno nastala kao priručnik za one ljude u svetu koji se bore za demokratiju, a hoće da se ugledaju na Srbiju. Neki do njih su u međuvremenu i "primenili" srpski model osvajanja demokratije. Pre svih Gruzija i Ukrajina - objašnjava Popović.
On smatra da je fenomen uličnih protesta autentičan srpski brend, jer je pre 10 godina pokazano kako se mirno uspešno treba boriti za svoja prava.
- Pošto su nam drugi "ukrali" ajvar i šljivovicu, naša nenasilna revolucija, o kojoj govori ova knjiga, mogla bi da postane srpski brend - kaže Popović.
Promociji su, između ostalih, prisustvovali i Ružica Đinđić, Božidar Đelić, glumac Zoran Cvijanović, predstavnici medija i nevladinih organizacija.
Izvor: PRESS
Nema komentara.