Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

05. 08. 2020.

Pet namirnica najbogatijih vitaminom D

Ako vas muči pospanost, visok pritisak i loše raspoloženje - moguće je da imate manjak vitamina D u organizmu.

Pet namirnica najbogatijih vitaminom D

Foto:B92.net

Osim izlaganja sunčevim zrakama, vitamin D možete dobiti i iz nekih namirnica. 

1. Losos za večeru 

Iako se vitamin D nalazi u malo namirnica, jedan od najboljih izvora su masne ribe poput lososa i sardina. Ako volite da jedete lososa, jedan filet za večeru će vam osigurati potrebnu količinu ovog vitamina. 

2. Dodajte pečurke 

Ukusne i niskokalorične, pečurke su odličan izvor vitamina D. Stavite ih u salate, variva ili ih dodajte testenini. 

3. Jaje za doručak 

U žumanetu jajeta se nalazi vitamin D, ali kako sadrži i holesterol, ne preterujte s konzumacijom. Jaja možete pripremiti za doručak, dodati ga salati ili od njega pripremiti neki ukusan desert. 

4. Konzervirana tuna 

Vitaminom D je bogata i tuna iz konzerve koja je svakako jeftinija od sveže ribe pa je možete konzumirati umesto lososa. 

5. Mleko 

Pojedine vrste sojinog i pirinčanog mleka sadrže jednaku količinu vitamina D kao i kravlje mleko, pa imate izbora ako ne podnosite laktozu. 

Ako radije svoj vitamin D uzimate putem dodataka ishrani, stručnjaci savetuju da ovo činite uz najveći obrok. Ovako ćete povećati njegovu apsorpciju za čak 50 odsto.

Izvor: B92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati