Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

19. 03. 2019.  - Autor: nedeljnik

Kako jutarnje navike utiču na gubljenje kilograma

Prvo što ćete uraditi kada se ujutru probudite ne samo da utiču na vaše raspoloženje, već i na to hoćete li uspešno izgubiti kilograme ukoliko se sa njima borite, pokazuju istraživanja. Potrebno je obratiti pažnju na neke naizgled nevažne navike

Kako jutarnje navike utiču na gubljenje kilograma

Pravila ishrana i vežbanje ključ su uspeha za mršavljenje. Ipak, postoje stvari koje radite, a da niste ni svesni da one samo izazivaju gojenje, odnosno sprečavaju vas da gubite kilograme uprkos svem trudu koji ulažete.

"Najveće greške koje ljudi prave kada žele da izgube kilograme je kada 'ustanu na levu nogu'", kaže Suzan Pirs Tompson, predsednica Instituta za održivo mršavljenje. Određene navike, ili izostanak nekih, mogu negativno uticati na kilograme.

 

Previše sna

Istraživanje je pokazalo da oni koji spavaju 10 ili više sati često imaju veći indeks telesne mase (BMI) od onih koji spavaju sedam do devet sati.

Spremanje u mraku

Ako se oblačite u mraku kada se probudite, gubite mogućnost mršavljenja uz pomoć sunčevih zraka. Studija je, naime, pokazala kako osobe koje se odmah ujutru osunčaju imaju manji BMI od onih koji to ne čine. Dovoljno je, kažu stručnjaci, 20 do 30 minuta dnevne svetlosti koja utiče na težinu, čak i kada je oblačno.

Razmeštanje kreveta

Istraživanje je pokazalo i da osobe koje razmeštaju krevet imaju 19 odsto veće šanse da se dobro naspavaju od onih koji legnu u nerazmešteni krevet. A spavanje je povezano sa indeksom telesne mase, što je dovoljan razlog da razmislite o svojim spavačkim navikama.

Preskakanje vage

Autori istraživanja sa Univerziteta Kornel pratili su 162 gojazne osobe u periodu od dve godine i otkrili kako su oni koji su se redovno merili, svakog jutra, uspešnije mršavili od onih koji nisu.

Mali doručak

Dokazano je da su osobe koje za doručak unesu 600 kalorija u obliku proteina, ugljenih hidrata i nečeg slatkog duže site od onih koji unose samo 300 kalorija. Učinak je isti s obzirom na to da osobe koje unesu manje kalorija ranije osjećaju glad, a mršave jednako kako i oni koji unesu više kalorija. Naravno, podrazumeva se da je reč o zdravim kalorijama, odnosno složenim ugljenim hidratima i ishrani zasnovanoj na nutrititvno bogatim namirnicama.

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati