Povećaj veličinu slova
Vrati na prvobitnu veličinu slova
Samnji veličinu slova
štampaj
štampaj
Pošalji prijatelju
Da li će Corolla Sport privući mlade Japance? (FOTO)
Toyota je konačno predstavila Corollu Sport na domaćem japanskom tržištu, a novi hečbek je dostupan sa turbo i hibridnim agregatima.

Foto:b92
Nova Toyota Corolla Spot je prvi model japanskog giganta sa sistemom međusobne komunikacije vozila koji će biti standardan u svim modelima.
Kupci u Japanu će moći da biraju između dva pogona. Jedan je 1,2-litarski turbobenzinac sa 116 KS i 185 Nm uparen sa desetostepenim manuelnim menjačem, a u skupljim paketima opreme i pogonom na sva četiri točka.
Drugi je hibrida iz Priusa koji čine 1,8-litarski četvorocilindraš od 97 KS i elektromotor od 71 KS koji zajedno daju 120K KS.
Toyota nudi Corollu Sport u osam boja eksterijera, dok se u unutrašnjosti (nekoliko dezena) ističu nova sedišta sa lateralnom podrškom i sportskim dizajnom, te centralno pozicionirani sedmoinčni multimedijalni sistem.
Prodaja počinje u julu, a početna cena je oko 18.800 hiljada evra. Toyota očekuje prodaju od 2.300 jedinica mesečno.
Toyota cilja mlađu generaciju kupaca 20-30 godina starosti u zemlji koja je sve "starija", gde tek oko 20% populacije sa vozačkom dozvolom je mlađe od 20 godina.
Corolla je najprodavaniji model automobile u svetu svih vremena, Toyota je proizvela više od 46 miliona jedinica i isporučila ih u 150 zemalja od predstavljanja 1966.
Nema informacija da li će nova Corolla Sport biti dostupna i van Japana.
Izvor: b92.net
Nema komentara.